Kdo jste?

  • Super! Stačí, když se zaregistrujete. Další kroky jsou fakt jednoduché. Podívejte se, prosím, na stránku Jak to funguje.
  • Krok za krokem se snažíme dostat naši službu na další a další školy 😊 A kde jsme? Podívat se můžete na stránce Kde jsme.
  • Náš skvělý tým 😊 Více se o nás můžete dozvědět na stránce O nás.
  • Naprosto jednoduše. Stačí kliknout na Objednat sváču
    Doporučujeme registrovat se jedním klikem pomocí Facebooku, nebo Googlu. Je to prostě pohodlné.
  • Po registraci a ověření svého účtu stačí, když kliknete na tlačítko pro přidání jedlíka. Celým procesem vás pak provedeme. Je to jednoduché. Vážně!
  • Jasnačka! Budeme rádi. Pod vaším účtem si přidáte každého jedlíka zvlášť. Vaši jedlíci mohou být dokonce na více školách.
  • Po kliku na Objednat, z karty vašeho jedlíka, si můžete jedním klikem objednat svačinu na každý den. Svačiny můžete i rušit. Objednávat můžete do 10:00 daného dne na druhý den, nebo třeba na 3 týdny dopředu.
  • Na přesně stanoveném výdejním místě. Svoji školu si můžete najít na Kde jsme.
    Čas a místo výdeje máme vždy detailně rozepsány na našem webu. Jestli nenajdete školu, na kterou chodí vaše dítě, neváhejte nás kontaktovat.
  • To moc rádi nebudeme. V naší aplikaci vždy přehledně uvidíte stav vašich objednávek a jestli svačina byla vyzvednuta.
  • Máme vychytávku! Právě díky čipu, který Váš jedlík používá při výdeji. V naší aplikaci vždy přehledně uvidíte stav Vašich objednávek a také, že byla svačina vyzvednuta.
  • Naši jedlíci nebo rodiče objednávají pravidelně většinou na 1–2 týdny dopředu. Pokud dítě onemocní, svačiny lze v aplikaci jednoduše jedním klikem zrušit, a to až do 10:00 daného dne na následující den. Je to pohodlné.
  • Do 10:00 dopoledne. Tento stejný čas platí i pro zrušení svačiny.
  • Ano. Do 10:00 na zítra. Svačiny zrušíte v naší aplikaci jednoduše jedním kliknutím.
  • Pokud onemocní večer, můžete nám napsat na online podporu nebo zavolat na telefonní číslo +420 777 201 015. Svačinu na druhý den zrušíme. Zbylé svačiny na následující dny si zrušíte sami.
  • Nabízíme 5 druhů svačin na každý den. Na každý týden pro Vás připravujeme nové svačiny.
  • Ano 😊
  • Pomocí platební karty, nebo bankovním převodem. Pokud nemáte bankovní účet, nabízíme možnost platby bez bankovního účtu. Krok po kroku vás navedeme. Doporučujeme Vám nabít přes platební kartu, 89 % našich zákazníku tuto možnost využívá. Peníze máte na vašem uživatelském účtu ihned.
  • Ano. Stačí napsat na [email protected] Budeme jen rádi za všechny informace, proč jste se tak rozhodli.
  • Napište nám na [email protected]. Uděláme maximum, aby Čerstvá sváča byla co nejdříve u vás.
  • Vaše dítě dostane čip při vyzvednutí první svačiny. Jednoduše přijde na výdejní místo, výdejce se zeptá na jeho jméno a následně obdrží svoji první svačinu spolu s čipem, který bude využívat i při dalším výdeji svačin.
  • Čip stačí přiložit k logu Čerstvé sváči na zadní straně našich tabletů a je hotovo. Výdejce hned vidí, jakou svačinu jste si objednali.
  • Stačí zažádat o čip z naší aplikace. Případně zavolat nebo napsat na [email protected]

Nenašli jste odpověď na svou otázku? Napište nám!

Zpracováváme informace o tom jak prohlížíte web, pro vylepšení vašeho zážitku. Více informací