Na se nás často ptáte

Co mám dělat, když dostanu jinou svačinu, než tu, kterou jsem si objednal.

V naší logistice je to sice trošku sci-fi, ale budiž – i mistr tesař se utne. Pokud by se nám to jednou za deset let stalo, nejlepší je jednat okamžitě. Hned po převzetí proto prosím zkontrolujte obsah sáčku. A když na vás místo očekávaného čokomáka vykoukne třeba rosomák, tak se to nebojte hned řešit s týpkem či týpkovou z výdeje. Určitě to skončí happy endem.

Jsou data ve webové aplikaci v bezpečí a platí to samé o platbě kartou?

Samozřejmě, jinak bychom ani žádnou Čerstvou sváču nedělali.

Jsou uvedené ceny konečné?

Jasně! Nezaplatíte ani o halíř více, než je uvedeno u jednotlivých svačin. Takže žádné poplatky za přepravu, skladování, výdej či cokoliv dalšího.

Co když zapomenu svačinu vyzvednout nebo ji už nelze odhlásit?

Nevyzvednutá svačina odpočívá v chladničce spádové provozovny. Před vypršením data spotřeby si ji můžete vyzvednout tam. A pod jakou provozovnu spadá vaše výdejní místo? Pokud to ještě nevíte, cinkněte nám, nebo využijte naši online zákaznickou podporu.

Kdy nejpozději mohu objednat svačinu na pondělí?

Stejně jako na každý den, nejpozději den předem do 10:00 (na pondělí do nedělní desáté hodiny dopolední). Později bychom už nestihli včas domluvit suroviny na přípravu opravdu čerstvých svačin.

Jaká je nejnižší částka pro dobití kreditu?

Nejnižší možná částka, kterou lze dobít, je 20 Kč. Samozřejmě je pro vás lepší nabít si více kaček. Jednak nebudete muset platby opakovat tak často a jednak můžete mít čip zdarma (při každém nabití aspoň za 300 Kč, dostanete jeden kupón na čip zdarma).

Kolik si mohu objednat svačin na jeden den?

Tolik, kolik jich sníte. A pokud pod svým jménem chcete pohostit celou třídu či kolegy v kaclu, není problém.

Kolik dětí mohu registrovat pod svůj účet?

Klidně i více, než kolik jich máte na svědomí. :-) Pokud třeba dobrá sousedka nemá kartu nebo internet, můžete pod křídla vašeho účtu schovat i její ratolesti. Dobrým skutkům a počtu dětí se zkrátka meze nekladou.

Co dělat, když si dítě zapomene čip doma.

No stát se to může. Ale hned jak přijde potomek domů, tak mu prosím čip připněte na něco, co nikdy nezapomíná. Hladovět ho samozřejmě nenecháme. Jenom bude muset u výdeje chviličku počkat, aby nezdržoval ostatní jedlíky. Pak nám řekne svůj unikátní kód, který najde ve svém účtu, a sváču dostane.

Mohu reklamovat prošlou svačinu?

Nejsme bagetový automat. Veškeré svačiny jsou připravovány v den výdeje. Slovo „čerstvá” nemáme v názvu jen na ozdobu. :-)

Nezkazí se svačina při převozu na výdejní místo?

Kdepak. Svačiny k vám putují v chladicích boxech, které splňují přísné normy systému HACCP. Vámi očekávané lahůdky jsou zkrátka v chládku a v bezpečí.

Co když mám děti na různých školách?

Bez problémů. Ve svém účtu plátce přiřadíte každému dítěti jako výdejní místo přesně tu školu, ve které se dozvídá všechna ta kvanta informací, a je hotovo!

Co když mám dítě na škole, kam nezavážíte?

Všechno je to o nějakém dialogu, že? Napište nám, že chcete Čerstvou sváču i u vás. A pokud nám chcete pomoci urychlit jednání s vedením školy, napište i tam. A čím víc vás bude, tím větší šanci na to, že se Čerstvá sváča dostane i k vašim dětem, máte.

Mohu si objednat svačinu do kanceláře?

Jestli je vaše pracoviště na seznamu výdejních míst, tak určitě. A když ne? Bude-li vás víc, nebudeme se bát vlka nic a zavezeme svačiny i k vám do práce. Ozvěte se a probereme to spolu.

Je možné si ČS domluvit jako partnera na akci?

Pokud vás v daném termínu už někdo nepředběhl, vypadá to, že vám řekneme ANO. Spojte se s námi přes mail, anebo rovnou zavolejte. Na všem se dá přece domluvit, že?