Kdo jste?

  • Super! Stačí, když se zaregistrujete. Další kroky jsou fakt jednoduché. Podívejte se, prosím, na stránku Jak to funguje.
  • Krok za krokem se snažíme dostat naši službu na další a další školy 😊 A kde jsme? Podívat se můžete na stránce Kde jsme.
  • Náš skvělý tým 😊 Více se o nás můžete dozvědět na stránce O nás.
  • Naprosto jednoduše. Stačí kliknout na Objednat sváču
    Doporučujeme registrovat se jedním klikem pomocí Facebooku, nebo Googlu. Je to prostě pohodlné.
  • Po registraci a ověření svého účtu stačí, když kliknete na tlačítko pro přidání jedlíka. Celým procesem vás pak provedeme. Je to jednoduché. Vážně!
  • Jasnačka! Budeme rádi. Pod vaším účtem si přidáte každého jedlíka zvlášť. Vaši jedlíci mohou být dokonce na více školách.
  • Po kliku na Objednat, z karty vašeho jedlíka, si můžete jedním klikem objednat svačinu na každý den. Svačiny můžete i rušit. Objednávat můžete do 10:00 daného dne na druhý den, nebo třeba na 3 týdny dopředu.
  • Na přesně stanoveném výdejním místě. Svoji školu si můžete najít na Kde jsme.
    Čas a místo výdeje máme vždy detailně rozepsány na našem webu. Jestli nenajdete školu, na kterou chodí vaše dítě, neváhejte nás kontaktovat.
  • To moc rádi nebudeme. V naší aplikaci vždy přehledně uvidíte stav vašich objednávek a jestli svačina byla vyzvednuta.
  • Máme vychytávku! Právě díky čipu, který Váš jedlík používá při výdeji. V naší aplikaci vždy přehledně uvidíte stav Vašich objednávek a také, že byla svačina vyzvednuta.
  • Naši jedlíci nebo rodiče objednávají pravidelně většinou na 1–2 týdny dopředu. Pokud dítě onemocní, svačiny lze v aplikaci jednoduše jedním klikem zrušit, a to až do 10:00 daného dne na následující den. Je to pohodlné.
  • Do 10:00 dopoledne. Tento stejný čas platí i pro zrušení svačiny.
  • Ano. Do 10:00 na zítra. Svačiny zrušíte v naší aplikaci jednoduše jedním kliknutím.
  • Pokud onemocní večer, můžete nám napsat na online podporu nebo zavolat na telefonní číslo +420 777 201 015. Svačinu na druhý den zrušíme. Zbylé svačiny na následující dny si zrušíte sami.
  • Nabízíme 5 druhů svačin na každý den. Na každý týden pro Vás připravujeme nové svačiny.
  • Ano 😊
  • Pomocí platební karty, nebo bankovním převodem. Pokud nemáte bankovní účet, nabízíme možnost platby bez bankovního účtu. Krok po kroku vás navedeme. Doporučujeme Vám nabít přes platební kartu, 89 % našich zákazníku tuto možnost využívá. Peníze máte na vašem uživatelském účtu ihned.
  • Ano. Stačí napsat na [email protected] Budeme jen rádi za všechny informace, proč jste se tak rozhodli.
  • Napište nám na [email protected]. Uděláme maximum, aby Čerstvá sváča byla co nejdříve u vás.
  • Vaše dítě dostane čip při vyzvednutí první svačiny. Jednoduše přijde na výdejní místo, výdejce se zeptá na jeho jméno a následně obdrží svoji první svačinu spolu s čipem, který bude využívat i při dalším výdeji svačin.
  • Čip stačí přiložit k logu Čerstvé sváči na zadní straně našich tabletů a je hotovo. Výdejce hned vidí, jakou svačinu jste si objednali.
  • Stačí zažádat o čip z naší aplikace. Případně zavolat nebo napsat na [email protected]

Nenašli jste odpověď na svou otázku? Napište nám!

Nastavte si jaké údaje o vašem prohlížení stránek můžeme zpracovávat (tzv. "tracking cookies" nepoužíváme vůbec). Přečtěte si více zde.
Cookies pro obecné, anonymizované metriky.
Cookies pro detailní metriky, které sledují interakce konkrétního uživatele.
Cookies pro online chat s uživatelskou podporou.